Preguntes freqüents
Com realitzar canvis i devolucions i quins serveis de Sarfa són susceptibles?

Omple el nostre formulari i t'informarem sobre els procediments a seguir per a realitzar un canvi o devolució.

Es pot utilitzar la T-10 en els serveis de Sarfa?

El servei de Sarfa no és compatible amb la titularitat de la T-10.

Existeix la possibilitat de fer un canvi o devolució?

Per a totes les consultes sobre canvis i devolucions, accedeix al nostre formulari i t'ajudarem amb el teu cas particular.

On puc sol·licitar factures i justificants dels serveis de Sarfa?

Per poder accedir a factures i justificants d'un servei, omple el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu tan aviat com sigui possible.

Com puc assabentar-me dels serveis mínims que ofereix Sarfa?

Per conèixer l'estat dels serveis mínims de Sarfa, visita el nostre Twitter on rebràs, a temps real, tota la informació que necessitis. També pots consultar la secció d'incidències de la nostra pàgina web.

On puc trobar informació sobre objectes perduts durant un servei?

Omple aquest formulari i t'atendrem personalment. Farem tot el possible per poder recuperar les teves pertinences.

Quins descomptes ofereix Sarfa per a nens, adolescents i condicions especials?

Sarfa ofereix una sèrie de descomptes als seus títols propis que s'apliquen a nens i persones amb condicions especials. Pots trobar-los al següent enllaç.

Quin és l’horari de servei de la xarxa de línies?

Pots consultar tota la informació al respecte a l'apartat “línies i horaris”, seleccionant prèviament la línia que desitges.

On puc obtenir el llistat d’horaris?

Descarrega’t l’horari de la teva línia en format PDF a través del següent enllaç, seleccionant prèviament la línia que desitges.

Quins descomptes ofereix Moventis per a nens, adolescents i condicions especials?

Moventis ofereix una sèrie de descomptes a nens i persones amb condicions especials que s’apliquen als seus serveis. Els trobaràs a través del següent enllaç.

Pàgines