Per utilitzar el servei, només has de descarregar-te l'app Clic.cat per Android i iOs o trucar al 670 788 888 fins a 30 min abans de viatjar.
1. Què és el transport a la demanda?
El transport a la demanda Clic.cat és un servei de transport públic de la Generalitat de Catalunya que té uns recorreguts i uns horaris establerts però que només es presta si abans s’ha demanat. Per utilitzar-lo cal primer fer una reserva i indicar la parada d’origen i la destinació de la línia que es vol.
2. Com funciona?
Les reserves es poden fer a través de l'aplicació Clic.cat. També es poden fer per telèfon al 670 788 888 de dilluns a dissabtes feiners (7.00 h - 19.30 h) amb 30 minuts d’antelació de la primera hora de sortida. En cas que es necessiti una plaça per a PMR, cal indicar-ho expressament en el moment de fer la reserva. Mitjançant l’app el client rep informació en temps real de la posició del vehicle i l’hora d’arribada a la parada escollida en la seva reserva.
3. Recorreguts i parades
El servei funciona en les franges horaries següents: de 7.00 - 12.00 h i de 15.30 - 19.30 h.
Es recomana fer la reserva com a mínim 30 minuts abans de la primera hora de sortida.
- La Bisbal d’Empordà
- Vulpellac
- Canapost
- Ullastret
- Peratallada
- Palau-sator
- Fontclara
- Sant Julià de Boada
- Sant Feliu de Boada
- Torrent
- Polígon de Forallac
- Fonteta
- Corçà
- Púbol
- La Pera
- Riuràs
- Foixà
- La Sala
- Ultramort
- Rupià
- Parlavà
- Casavells
- Corçà
- Cruïlles
- Sant Sadurní de l’Heura
- Monells
- Corçà
- Polígon de Corçà
4. Com demanar el servei de transport a la demanda Clic.cat?
- Descarrega’t l’aplicació Clic.cat a l’App Store (iOS) o a la Play Store (Android).
- Registra-t’hi.
- Un cop completat el registre, ja pots començar a fer la reserva. L'aplicació et demanarà que indiquis la parada de pujada i la de baixada i quantes persones sereu; també hauràs de triar dia i hora o franja horària.
- La reserva es completarà en una pantalla de confirmació.
- Pots consultar l'estat de la teva reserva a través de l'aplicació i també cancel·lar-la.
- També pots fer la reserva per telèfon al 670 788 888 amb 30 minuts d’antelació de la primera hora de sortida.
5. Com es fa servir l’aplicació?
Per a més informació, consulta els videotutorials següents: