Per utilitzar el servei, només has de descarregar-te l'app Clic.cat per Android i iOs o trucar al 670 788 888 fins a 30 min abans de viatjar.

1. Què és el transport a la demanda?

El transport a la demanda Clic.cat és un servei de transport públic de la Generalitat de Catalunya que té uns recorreguts i uns horaris establerts però que només es presta si abans s’ha demanat. Per utilitzar-lo cal primer fer una reserva i indicar la parada d’origen i la destinació de la línia que es vol.

2. Com funciona?

Les reserves es poden fer a través de l'aplicació Clic.cat. També es poden fer per telèfon al 670 788 888 de dilluns a dissabtes feiners (7.00 h - 19.30 h) amb 30 minuts d’antelació de la primera hora de sortida. En cas que es necessiti una plaça per a PMR, cal indicar-ho expressament en el moment de fer la reserva. Mitjançant l’app el client rep informació en temps real de la posició del vehicle i l’hora d’arribada a la parada escollida en la seva reserva.

3. Recorreguts i parades

El servei funciona en les franges horaries següents: de 7.00 - 12.00 h i de 15.30 - 19.30 h.

Es recomana fer la reserva com a mínim 30 minuts abans de la primera hora de sortida.

 

  • La Bisbal d’Empordà
  • Vulpellac
  • Canapost
  • Ullastret
  • Peratallada
  • Palau-sator
  • Fontclara
  • Sant Julià de Boada
  • Sant Feliu de Boada
  • Torrent
  • Polígon de Forallac
  • Fonteta
  • Corçà
  • Púbol
  • La Pera
  • Riuràs
  • Foixà
  • La Sala
  • Ultramort
  • Rupià
  • Parlavà
  • Casavells
  • Corçà
  • Cruïlles
  • Sant Sadurní de l’Heura
  • Monells
  • Corçà
  • Polígon de Corçà

4. Com demanar el servei de transport a la demanda Clic.cat?

  • Descarrega’t l’aplicació Clic.cat a l’App Store (iOS) o a la Play Store (Android).
  • Registra-t’hi.
  • Un cop completat el registre, ja pots començar a fer la reserva. L'aplicació et demanarà que indiquis la parada de pujada i la de baixada i quantes persones sereu; també hauràs de triar dia i hora o franja horària.
  • La reserva es completarà en una pantalla de confirmació.
  • Pots consultar l'estat de la teva reserva a través de l'aplicació i també cancel·lar-la.

  • També pots fer la reserva per telèfon al 670 788 888 amb 30 minuts d’antelació de la primera hora de sortida.

 

5. Com es fa servir l’aplicació?

Per a més informació, consulta els videotutorials següents:

 

6. Tarifes del servei

Tota la informació a la teva mà