Preguntes freqüents
Bus Aeroport
Existeix la possibilitat de fer un canvi o devolució?

Per a totes les consultes sobre canvis i devolucions, accedeix al nostre formulari i t'ajudarem amb el teu cas particular.

On puc trobar informació sobre objectes perduts durant un servei?

Omple aquest formulari i t'atendrem personalment. Farem tot el possible per poder recuperar les teves pertinences.

Des d’on puc agafar l’autobús per anar a l’aeroport?

Pots consultar les línies que finalitzen a l’aeroport consultant la línia en concret des de la secció línies i horaris. Per l’aeroport de Barcelona agafa les línies 1, 2, 3 i 19. Arriba a l’aeroport de Girona amb la línia 86 i accedeix-hi desde la Costa Brava a través d'aquest enllaç.

Quina ruta fa l’autobús per arribar a l’aeroport?

Per saber el recorregut que fa l’autobús cap a l’aeroport de Barcelona, consulta la línia 1línia 2línia 3 o línia 19. Per l'aeroport de Girona, línia 86 o línia 87.

On puc consultar els horaris de la línia d’autobús que finalitza a l’aeroport?

Consulta els horaris de l’autobús a la nostra pàgina web fent clic aquí.

En quina terminal em deixarà l’autobús que arriba a l’aeroport?

Els autobusos de Moventis circulen per totes les terminals de l'aeroport per garantir el millor servei.

Com puc obtener la factura del servei contractat?

Per rebre la factura del servei d’autobús a l’aeroport, emplena el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu.

Puc comprar el servei de transport de manera online?

Actualment, Moventis permet la contractació online del servei de Sarfa i la recàrrega del títol propi de Sant Cugat.

Hi ha la possibilitat de fer un canvi o una devolució?

Per totes les consultes sobre canvis i devolucions, accedeix al nostre formulari i t’ajudarem amb el teu cas particular.

Com puc obtenir un justificant de Moventis?

Pots obtenir el teu justificant emplenant el nostre formulari. Ens posarem en contacte amb tu de seguida.